Zoeken in deze blog

zaterdag 10 april 2010

Het WdW is aangebroken.....

De Paasdagen zijn voorbij, “Wadverhalen” van Smis is uit (en inderdaad Cees, ik heb er een zeer leuke tijd mee gehad, nogmaals dank je wel voor het toezenden!).

Nu nog “Kustzeilen….” uit Henk zijn handen zien te trekken, maar dat zal, gezien zijn enthousiasme over het boek, niet echt gaan meevallen…
Hoe zat het ook al weer? Geduld en dan nog iets.. nou ja, wat het ook was, het is niet van toepassing op mij!

En geduld is zeker op qua wachten en afwachten....Lytse is klaar!! En dan is het nu tijd voor het WdW oftewel Weekend der Waarheid!

Over een uur komt ze in het water te liggen...! Ik ga dan aan de slag met dekbedden, dozen, boxen, toilet (ha! dat is een staaltje techniek (lees plastic doos) waar ik echt niet zonder wil!) voedsel, drinken, en andere spullen. Vanavond slapen we op de boot en hebben daar een borrel met een paar vrienden.  En dit alles betekent dat we morgen onze thuissteiger gaan opzoeken!!!!!! Bij dit weer een lekker tochtje van zo een anderhalf a twee uur, waarschijnlijk met ruime wind.

Wat mij betreft alleen maar goede vooruitzichten dus!

Misschien dat ik morgen weer even een berichtje kan plaatsen... en dan is het de bedoeling alleen over de maiden-voyage te schrijven!